Jul 18, 2008

Kenali saya..haha poyo!

Salam buat semua...ME BACKKK!!! hoho poyo bunyinya ya.. terima kasih laaa yg masih setia dengan 'umah' intan nih..Buat yg meninggalkan jejak akan intan buat special entry untuk membalas segala komen ye..penghargaan buat kalian..ada award lagi tau!so check it out gals!!haha saja mokcik cari glerms kan!! haha suka hati i laa kan!!

Bukan intan tak mahu membuang hutan belukar kat 'umah' ku ini..tapi keroje teman nih tak tentu masa..fokus la kunun kan..Lagi pulok now bos dah dok perati staff2 buat keje..dok sebelah teman lagi!hihi..awat? tak caya kat saya dah kaa? haha..jangan kata saya ada affair pulok ye..heheh..kini skop keje saya semakin tercabar tercabut segala urat sendi..so maaf ye..tak berkesempatan..nih pun kes bos ada meeting!shhhh jangan bgtau bos saya tau!!

Ok laa..oleh kerana ada 'seseorang itu' cakap kat saya "..boh je la.." apa2 topik pun kat 'umah' saya nih..akhirnya terbuka lah hati saya untuk boh je laa satu2nya gambar yg saya rasa sesuai untuk letak di sini..sbb saya nih cengih orang kedah cakap tau!kang takut org nk tgk!!terus xnak mai 'umah' saya..kan kan..hahaha..dan lagi satu tujuannya nak memenuhi permintaan bbrp rakan 'UUM' yg dah lost contact ataupun yg dulu perasan muka saya yg bersepah nih..tapi tak tahu nama..hahha..perasan glerms mokcik kan..

Saya yg bernama Intan memakai baju berwarna purple itu ye..(ala ala public speaking memperkenalkan diri..tak kose kan)..Dulu saya kat Kolej Proton tersayang..ecewah promo!Tu version tak speky..perasan ayu kununnya..jenis tak sedar diri rabun! saya bergambar bersama Dalilah(x-opismate) saya..apa? nak berkenalan?
ooo maafkan saya..si baju pink itu sudah berpunya..bakal menimang cahayamata..alhamdulillah n tahniah!!(walau dah ku pegang2 perutnya!!ampunnn)

Ok ye..sebelum bos saya 'menangkap' saya sedang bersuka ria..saya off dulu..jangan risau..saya akan berkunjung ke rumah kalian sekiranya berkesempatan..
insyaAllah..salam sayang buat teman-teman..betapa rindunya saya nak ke rumah kalian..jika diizin-Nya..pasti saya datang ye.. :-x

Daaaa..

11 comments:

MamaFaMi said...

Amboi...lagi kita kata kita suka baju purple dia tu, lagilah dia dok menayang yek....Ini gambar lama sebelum si baju pink tu berisi kan? Ahakss... sabor je la Dalila oi...

Anonymous said...

Salam Intan......Ooooo Tak Wat Kerja Yer.....Posing2 Lagi Tu.....Nanti Kak Leen Report Pada Boss.....Hehehehe

Anonymous said...

huhuhu intan...sesi memperkenalkan diri nampak?!
hebat la hang masih bertahan dengan coding mengcoding....aku dah lama ilang ingatan psl coding2 nih..semak kepala...
btw,selalu2 singgah FP aku ekk..aku dah add blog hang! senang aku nak melawat!

MyLilBundle said...

ouhh ni ker tuan punyer blog??
br pestime tgk muka kak intan...muda belia orgnyerr :D

QZhayat said...

Intan...sungguh hebat ko di arena masak memasak ye. Syok nye. dah lama aku nak jejak ko. akhirnyer terjejak jugak. Ko email kat aku ye. alquswa@gmail.com.

Anonymous said...

>> salam perkenalan...
>> hehehe...

zana @ ros hassan said...

bossssssss intan curi tulang hahahaha....amboi jambu nya cheq hok pakai baju purple tu....nak berkenalan boleh ka???

nabialishad said...

MAMAFAMI
-wahhhh akhirnya mission accomplished!!(mmg saja nk show mama) wakakak..

SIS LEEN
-SALAM sis...jangan x tahu..bos pun join sama masa nih..haha..

CHE KIAH
-hahah tu la kan..dulu suka main hint2..lepas ramai bloggers n fotopagers dah ku jumpa/terjumpa so maleh dah nak sembunyik..haha..

sbb masih bertahan laa hari2 aku migraine..hahah..coding weh..tetau je la camna kan..

yaaa terima kasih..nnt aku up fp hang..x up pun aku masih g sna..insyaAllah..

Shima
-adeiii nampak je muda(kununnya..haha)..tapi tua dah akak nih yang..hahaha..malu2 ah!

Quswa
-RINDU GILES DGN BEBUDAK KELAS A..lepas grad x nampak dah byg korang kan..sama laa aku pun..xpe blog menyatukan kita..ecewah!

Bro Jeff
-hahaha x kose kan bro..lagi nk cari glerms i nih..perkenalan disambut anyway..nnt kne belajo dgn bro nk amik gambo shantik2..hehe..

SIS ZANA
-ampunnnn meh larikkkkkkkkk!!! bawak sis lari sama! haha..haq purple tu? ooo itu sudah disewa!!hahaha..

yuhh said...

assalamualaikum...

intann... wassaap... ingat den laie tak? hehehe... feel free to see me in my blog http://abeyuhh.blogspot.com then u'll remember me...

Anonymous said...

Yus
-wa'alaikummusalammm...
amboi wehhh apo tak kona ekau tuuu..walau mulo eh den takut salah org..tapi lopeh den kaji sudut muko ekau tu..hahaha sapo x kona ekau kan..hahah..

den dah lawat dah..apo2 selalu laa dtg 'umah' den nih yo..pas2 laa blog kengkwn yg ado kek ekau tu..nak gak den tgk2..hehe..

yuhh said...

assalamualaikum...

hehehehee.... intan... kau dok mano skrg ni? anak brapo ghamai dah? rayo dtg la gumah den... skrg den dok senawang kek TTJ... bulan dopan pindah beranang... kek Kesuma Lakes... ado laie satu blog den... dgn abgden la... http://pilahbest.blogspot.com ....
adios...