Nov 23, 2008

Salam..salam..salam..

Aduhai rakan aduhai taulan
Dalam ingatan terpahat kalian
Menyepi ku ada alasan
Tapi sekarang kan ku dah ada balik ni kan!!!

Waaaahhhh its good to be back again!!! Sekian lama tak singgah di rumah sendiri, hampir saya sesat nak ke mari..penuh segala semak samun, sikit baik bukan penyamun! hihi eh jangan tauu..sekarang nihh bukan rumah betui jaa ada penyamun, 'rumah' lagi ramai penyamun..hihi ampunkan saya jika terasa pedasnya..tadi saya masak lemak cili padi kaw kaw punyaaa...ahaks!

Walau lama tidak ke mari..saya masih mengikuti serba sedikit tentang rakan semua..simpati saya buat mereka yg menjadi mangsa 'penyamun' cyber..di zaman sekarang ni segalanya nak mudah..berdiri di atas kaki orang lain lebih baik dari berdiri di atas kederat kaki sendiri..adoyaii penat laa nak fikir..betui gak naa cakap Nabil Raja Lawak tu..LU PIKIR LAA SENDIRI!!

Hmm apa lagi nak dicerita, rasanya dah tidak ada apa..ok la ye..kita jumpa lagi dengan keizinan-Nya..bagi saya masa memenuhi ruang 'rumah' anda sekalian pula.. :)

5 comments:

::Azura Rahman:: said...

Salam intan.. lamanyer menyepi... windu arrrr...

syazwaniadnan said...

tu diaa, lama sungguh baru update!
jangan berhantu sudah 'rumah' akk ni!! hehe :D

MamaFaMi said...

Ala Intan, kalau rasa nak sesat tu, guna je GPS.. ahakss... jangan mare aa...

Sorrylah Intan, ma kat kampung, line tenet tak berapa nak eloklah..

Anonymous said...

@zura
-salam sis..

syazwaniadnan
-patut laa spooky je rasa..ada hantu gamaknya yee...kne panggil ghostbuster gini..haha..

MamaFami
-ale maa..x mampu la saya nk guna GPS..kita pakai kuasa psikik laa boleh eh..ahaks!
pssstt xpe la larling..later2 also can talk2 rite..hihi..

Sabrina said...

Intan.. Lama betul menghilang.. dapat kerja baru terus tak ingat akak ke.. hehehe.. update lah blog ni erk.. :)